wtorek, 18 marca 2014

Nie martw się o budynek, w którym mieszkasz – zaufaj profesjonalistom!

Mieszkam samotnie w dużym domu na końcu miasta i byle jaka usterka stanowi dla mnie problem, bo nie mam do kogo zwrócić się z prośbą o pomoc. Już parę razy doszło do poważnej awarii kiedy mnie nie było, nie wyobrażam sobie co by było, gdyby przechodnie nie zaalarmowali straży pożarnej. To wydarzenie bardzo nadszarpnęło moje nerwy. Mój wujek, który mieszka w innej miejscowości, strasznie się zaniepokoił i posprawdzał różne oferty firm, np. taką http://rutex-home.pl/oferta/ i namówił mnie na spotkanie z fachowcami, którzy będą czuwać nad moim domem. Super, że są takie firmy, które oferują całodobowy nadzór i pomoc w razie usterki. Z pewnością skorzystanie z ich usług to niezły pomysł. Foto z witryny Obsługa techniczna Rutex Home

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz